- Definīcijas
1.1. Pakalpojuma sniedzējs – SIA Udrop LV, uzņēmuma reģ. nr. 40203367062, juridiskā adrese Zigfrīda Annas Meierovica bulvāris 8, Rīga, LV-1050, PVN reģ nr. LV40203367062, tālrunis +371 27331122, e-pasts: info@udrop.lv, dati par Pakalpojuma sniedzēju tiek sniegti un glabāti Juridisko personu reģistrā.
1.2. Pircējs – juridiska vai fiziska persona, kuras rīcībspēja nav ierobežota un kura iegādājas Pakalpojumu un uzņemas atbildību par pareizu datu ievadi un preču saturu.
1.3. Saņēmējs – persona, kurai Pircējs noglabā preci izņemšanai Pasta terminālī.
1.4. Pakalpojums – Pakalpojuma sniedzēja nodrošinātais Pircēja preces pagaidu glabāšanas pakalpojums Paku terminālī šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā un nosacījumos.
1.5. Pasta terminālis – Pircēja preces pagaidu uzglabāšanas ierīce.
1.6. Noteikumi – šie Mantu glabāšanas Paku termināļa noteikumi, kas nosaka sūtījumu uzglabāšanas noteikumus, termiņus, samaksu un citus nosacījumus un kārtību.
1.7. Vietne – attiecas uz hipertekstā uzrakstītu vietnes dokumentu, kas pieder Pakalpojuma sniedzējam, kura interneta adrese ir www.udrop.lv
- Vispārīgie noteikumi un nosacījumi
2.1 Pircējs, noglabājot savas preces Pakalpojuma sniedzēja paku terminālī, apliecina, ka ir iepazinies ar šiem Noteikumiem, apņemas tos ievērot, izpildīt un piekrīt Noteikumos paredzētajiem Pakalpojuma sniegšanas nosacījumiem. Pircējs apstiprina, ka ir izlasījis Noteikumus un nosacījumus, to atzīmējot Pakalpojuma pasūtījuma veidlapā. Tikai pēc šīs darbības ir iespēja pasūtīt pakalpojumu, veicot apmaksu.
2.2 Pircējs nevar pasūtīt Pakalpojumu, ja viņš nepiekrīt šiem Noteikumiem vai kādai to daļai.
2.3. Pakalpojuma sniedzējs neuzņemas nekādu risku vai atbildību un tiek bez ierunām atbrīvots no jebkādām saistībām, ja Pircējs daļēji vai pilnībā nav iepazinies ar Noteikumiem un nosacījumiem.
2.4 Pircējam ir jāiepazīstas ar Pakalpojuma sniedzēja apstiprināto un Vietnē pieejamo Privātuma politiku, kas tiek uzskatīta par šo Noteikumu neatņemamu sastāvdaļu. Pircējs savu piekrišanu vai nepiekrišanu konkrētiem Pircēja personas datu izmantošanas veidiem izsaka Privātuma politikā noteiktajā kārtībā.
2.5. Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības grozīt, labot vai papildināt šos Noteikumus. Par papildinātajiem/grozītajiem Noteikumiem Pircējs tiek informēts Vietnē. Grozītie Noteikumi stājas spēkā dienā, kad tie tiek publicēti Tīmekļa vietnē. Gadījumā, ja Pircējs ir iegādājies Pakalpojumu pirms Noteikumu jaunās redakcijas publicēšanas, tas tiek nodrošināts saskaņā ar Pakalpojuma pasūtījuma veikšanas brīdī spēkā esošajiem Noteikumiem. Par Pakalpojuma apmaksas brīdi tiek uzskatīts Pakalpojuma pasūtījuma iesniegšanas brīdis.
2.6 Noformējot Pakalpojuma pasūtījumu, Pircējam ir jāsniedz pareizi dati par sevi un personu, kas paņem preci no Pasta termināļa, piemēram, tālrunis un/vai e-pasts. Pircējs ir atbildīgs par sniegto datu pareizību. Tāpēc Pircējam ir rūpīgi jāpārbauda sniegto datu pareizība, lai nerastos šķēršļi preces saņemšanai no Pasta termināļa. Pakalpojuma sniedzējs nav atbildīgs par jebkādiem Pircēja zaudējumiem vai bojājumiem, ja Pircējs sniedz nepareizus datus.
2.7. Saņēmējam ir jāizņem sūtījums no Pasta termināļa 72 (septiņdesmit divu) stundu laikā no brīža, kad Pircējs atstājis sūtījumu Paku terminālī. Ja Saņēmējs neizņem preci no Paku termināļa, Pircējs to izņem 72 (septiņdesmit divu) stundu laikā no brīža, kad saņemts paziņojums par preces neizņemšanu no Saņēmēja puses. Ja sūtījums noteiktajā laikā netiek izņemts, Pakalpojumu sniedzējs vai tā pilnvarota persona izņem sūtījumu no pakomāta un izņem glabāšanā. No Paku termināļa izņemto sūtījumu glabāšanas termiņš ir divi mēneši. Pircējs, kurš nav paņēmis sūtījumu noteiktajā uzglabāšanas termiņā, zaudē tiesības celt pretenzijas pret Pakalpojuma sniedzēju.
2.8 Pircējs, kurš ir pasūtījis Pakalpojumu un samaksājis par to, nevar atteikties no pasūtītā Pakalpojuma. Par Pircēja pasūtīto un apmaksāto Pakalpojumu nauda netiek atmaksāta.
2.9. Pakalpojums tiek sniegts 7 (septiņas) dienas nedēļā un 24 (divdesmit četras) stundas dienā.
2.10 Maksimālais Pasta terminālī glabājamās preces svars ir 30 (trīsdesmit) kilogrami.
2.11 Pircējs pirms Pakalpojuma pasūtīšanas pārbauda Pasta terminālī atstājamās preces izmērus un svaru.
2.12 Gadījumā, ja Pircēja prece pārsniedz noteiktos izmērus un svaru, Pircēja prece Pasta terminālī netiek pieņemta un Pircēja apmaksātā Pakalpojumu cena netiek atgriezta Pircējam.
2.13. Pircējam, kurš atstājis preci Pasta termināļa nodalījumā, ir jāaizver nodalījuma durvis un jāpārliecinās, ka nodalījuma durvis ir aizvērtas un aizslēgtas. Pretējā gadījumā visa atbildība par sūtījuma nozaudēšanu gulstas uz Pircēju.
2.14. Pasta terminālī atstājamās preces mazākie iespējamie izmēri ir 9×14×2 cm. Ja Sūtījumu terminālī ir atstāta mazāka izmēra sūtījums, Pakalpojumu sniedzējs nav atbildīgs par šādas preces nozaudēšanu vai pazušanu.
- Pakalpojuma pasūtījums
3.1 Maksimālie Pircēja Pasta terminālī atstāto preču izmēri atbilstoši nodalījumu izmēriem ir šādi:
No. |
Maksimālais izmērs centimetros |
Pasta termināļa nodalījuma izmērs |
3.1.1. |
8 x 18 x 60 |
XS |
3.1.2. |
8 x 43 x 60 |
S |
3.1.3. |
17 x 43 x 60 |
M |
3.1.4. |
36 x 43 x 60 |
L |
3.1.5. |
74 x 43 x 60 |
XL |
3.2 Pakalpojuma cena Pircējam tiek norādīta Pasta terminālī pirms Pakalpojuma pasūtīšanas un apmaksas. Pakalpojuma cena tiek publicēta arī Vietnē un ir atkarīga no Pircēja Pasta terminālī izvēlētā glabāšanas nodalījuma izmēra, kas norādīts Noteikumu 3.1. punktā.
3.3. Pakalpojums tiek pasūtīts šādā secībā:
3.3.1 Pircējs Pasta terminālī izvēlas vajadzīgā izmēra glabāšanas nodalījumu, kas ir pieejami 5 izmēros: XS, S, M, L un XL. Katrā izmēra nodalījumā var ievietot tikai vienu priekšmetu, nepārsniedzot 2.10. punktā noteiktos izmērus un svaru. un 3.1.apakšpunktu. Pircējam pirms Pasta termināļa nodalījuma izmēra izvēles ir jāpārliecinās, vai prece iekļaujas izvēlētā izmēra nodalījumā.
3.3.2 Pircējs, izvēloties Pasta terminālī atstājamās preces izmēru, ievada savus un Saņēmēja mobilos tālruņus un/vai e-pastus. Pirms turpmāko darbību veikšanas Pircējs pārliecinās, ka ir pareizi ievadījis šajā punktā norādītos datus.
3.3.3. Pircējs, ievadot 3.3.2. punktā norādītos datus, apmaksā preces glabāšanas izdevumus, kas ir norādīti Pasta termināļa ekrānā un aprēķināti Noteikumu 3.2. punktā noteiktajā kārtībā.
3.3.4. Pircējs par Pakalpojumu var norēķināties tikai ar bankas karti pakomātā, apstiprinot Pakalpojuma pasūtījumu.
3.3.5 Pēc tam, kad Pircējs ir samaksājis par Pakalpojumu, Pasta terminālī tiek atvērts nodalījums preces glabāšanai. Pircējs ievieto preci atvērtajā nodalījumā un aizver Pasta termināļa nodalījuma durvis, pārliecinoties, ka durvis ir aizslēgtas.
3.3.6 Pēc tam, kad Pircējs ir ievietojis sūtījumu Pasta termināļa nodalījumā un aizver durvis, Pasta terminālis automātiski ģenerē PIN kodu nodalījuma atvēršanai un nosūta ziņojumu par Pasta terminālī atstāto preci uz mobilo tālruni un/vai Pircēja norādīto e-pastu.
3.3.7. Ja Pircēja norādītais Saņēmējs vai pats Pircējs 2.7.punktā noteiktajos termiņos neizņem Pasta terminālī atstāto preci no Pasta termināļa un nesazinās ar Pakalpojuma sniedzēju divu mēnešu glabāšanas termiņā, Pakalpojumu sniedzējs iegūst tiesības rīkoties ar preci. Pēc preces atsavināšanas beidzas tās glabāšanas termiņš. Pēc tam, kad Pakalpojuma sniedzējs ir atbrīvojies no Pircēja preces, Pakalpojuma sniedzējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas rezultātā radušies. Visus zaudējumus, kas radušies Pircēja atstāto un pazaudēto preču dēļ, sedz Pircējs. Pakalpojuma sniedzējs neatlīdzina Pircējam zaudējumus par nolietoto preci pēc tās glabāšanas termiņa beigām.
3.3.8. Pircējs vai viņa norādītā persona preci var izņemt pēc sūtījuma glabāšanas termiņa beigām Pasta terminālī, ne vēlāk kā Noteikumu 2.7. punktā noteiktajā preces uzglabāšanas termiņā. Lai saņemtu preci, Pircējs vai viņa pilnvarota persona iesniedz preces izņemšanas pieprasījumu uz Noteikumos norādīto Pakalpojuma sniedzēja e-pastu, iesniedzot paziņojumu, kas apliecina Pakalpojuma pasūtīšanas faktu vai bankas izraksty par pakalpojuma apmaksu un norādot Udrop Pasta termināli, kurā vēlas saņemt preci. Prece tiek atgriezta Pircējam pēc tam, kad Pircējs, saņemot preci, Pasta terminālī ir samaksājis preces atgriešanas maksu, kas ir vienāda ar tobrīd piemēroto Pakalpojuma cenu par preces lieluma glabāšanu Pasta terminālī.
3.3.9. Pasta terminālī atstātajam sūtījumam ir jābūt iepakotam atbilstoši tā svaram, formai, īpašībām un sūtījuma vērtībai. Sūtījuma iepakojumam jānodrošina, lai sūtījuma uzglabāšanas laikā Pasta terminālī tas netiktu bojāts vai nezaudētu savas īpašības. Pircējs ir pilnībā atbildīgs par jebkādiem preces bojājumiem, kas radušies nepareiza iepakojuma dēļ. Pircējs ir atbildīgs arī par jebkādiem bojājumiem, kas nodarīti svešai mantai, glabājot Pasta terminālī aizliegtas vai nepareizi iepakotas preces.
3.4. Pasta terminālī aizliegts glabāt:
- Tabaka, alkohola izstrādājumi, narkotiskās un psihotropās vielas.
- Sprādzienbīstamas, viegli uzliesmojošas, indīgas un radioaktīvas vielas.
- Šaujamieroči un militārā munīcija.
- Dzīvnieki un/vai augi.
- Pārtikas produkti, kuriem nepieciešama temperatūras kontrole, ātri bojājošies pārtikas produkti.
- Augstas vērtības priekšmeti, tostarp, bet ne tikai, mākslas darbi, juvelierizstrādājumi, dārgmetāli, personu apliecinoši dokumenti, vērtspapīri un visas citas lietas, kuras pazaudēšanas gadījumā nebūtu iespējams atgūt.
- Skaidra nauda, monētas, kolekcionējamas monētas un pastmarkas.
- Dokumenti, kurus var apmainīt pret naudu vai precēm, piemēram, čeki, kuponi ar norādīto nominālvērtību, parādsaistības, obligācijas, drukātas akcijas, banknotes un apgrozāmi instrumenti, kas ir līdzvērtīgi čekiem un spēļu žetoniem.
- Citas lietas, kuras aizliegts glabāt, glabāt, lietot, pamatojoties uz spēkā esošajiem tiesību aktiem, kā arī lietas, kas to rakstura vai iepakojuma dēļ var kaitēt Pasta terminālim, tajā esošajam īpašumam, videi, cilvēku veselībai vai dzīvībai.
3.5. Pakalpojuma sniedzējam, konstatējot, ka 3.3. punktā norādītā aizliegtā prece tiek glabāta Pasta terminālī, ir tiesības bez atsevišķa brīdinājuma izņemt sūtījumu no Pasta termināļa, atbrīvoties no tās tiesību aktos noteiktajā kārtībā, un paziņot tiesībsargājošajām iestādēm par Pasta terminālī atrasto preci, kuras aprite ir aizliegta vai ierobežota ar tiesību aktiem.
3.6 Pircējs atlīdzina visus zaudējumus, kas radušies Pakalpojuma sniedzējam un trešajām personām, ja Pircējs atstājis Noteikumu 3.4. punktā norādītajā Pasta terminālī aizliegtas preces un tā rezultātā bojāja Pasta termināli, citu Pakalpojuma sniedzēja īpašumu vai tika nodarīts kaitējums trešajām personām vai apdraudēta cilvēku veselība un dzīvība.
3.7. Ar šiem Noteikumiem Pakalpojuma sniedzējs informē, ka Pasta terminālī netiek uzturēts vai nodrošināts temperatūras režīms. Pircējs uzņemas visus riskus apkārtējās vides ietekmei uz preci.
- Pakalpojuma sniedzēja atbildība
4.1. Pakalpojuma sniedzējs nav atbildīgs par Pircēja nodarītajiem zaudējumiem, ja Saņēmējs Pircēja Pasta terminālī atstāto preci savlaicīgi neizņem.
4.2 Pakalpojuma sniedzēja atbildība par Pasta terminālī atstāta sūtījuma bojājumu vai nozaudēšanu ir ierobežota līdz EUR 320. Pakalpojuma sniedzēja atbildība iestājas tikai tad, ja tiek konstatēts, ka Pakalpojuma sniedzējs ir vainīgs Pircēja preces nozaudēšanā vai iznīcināšanā.
4.3. Pakalpojuma sniedzējs nav atbildīgs, ja viņš nepilda savas saistības nepārvaramas varas apstākļu dēļ, piemēram (šajā sarakstā ir tikai ilustratīvs un nepilnīgs): zemestrīce, vētra, plūdi, ugunsgrēks, pandēmija, laikapstākļi, karš, negadījumi, terora akti, trešo personu noziedzīgas darbības un citas darbības, notikumi vai apstākļi, kurus Pakalpojumu sniedzējs nevar ietekmēt.
4.4. Pakalpojumu sniedzējs nekādā gadījumā nav atbildīgs Pircējam par peļņas zaudēšanu, netiešiem vai izrietošiem zaudējumiem.
- Personas datu aizsardzība
5.1. Šo Noteikumu izpratnē un personas datu apstrādē, ko Pakalpojumu sniedzējs veic Pakalpojumu sniegšanai, Pakalpojumu sniedzējs darbojas kā datu pārzinis, kā noteikts Vispārīgajā datu aizsardzības regulā (ES) 2016/679 (turpmāk – kā GDPR).
5.2 Personas dati ir dati, kas attiecas uz fizisku personu, kas ir tieši vai netieši identificēta vai identificējama, jo īpaši Pakalpojumu sniegšanas dēļ, piemēram, Klienta un saņēmēja vārds, uzvārds, adrese, tālruņa numurs, e-pasta adrese.
5.3 Pakalpojuma sniedzējs apstrādā jūsu sniegtos personas datus (piemēram, vārdu, uzvārdu, tālruņa numuru, e-pasta adresi) saskaņā ar GDPR 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu, t.i., personas datu apstrāde ir nepieciešama, lai līguma (pasūtījuma), kura puse ir datu subjekts (jūs), izpilde vai ar mērķi veikt darbības pēc datu subjekta pieprasījuma pirms līguma (pasūtījuma) noslēgšanas.
5.4 Personas dati identificējamā formā tiek saglabāti tikai tik ilgi, cik nepieciešams Pakalpojumu sniegšanai un līdz likuma ierobežojumu perioda beigām (t.i., Jūsu dati tiek aktīvi apstrādāti 1 gadu no savākšanas datuma. Pēc tam dati tiek glabāti nodots arhīvā un glabāts 5 gadus). Pēc likumā noteikto ierobežojumu termiņa beigām Pakalpojumu sniedzējs iznīcinās visus apstrādātos personas datus.
5.5 Personas dati, ko Klients sniedz Pakalpojuma sniedzējam, ir nepieciešami pareizai uzglabāšanas pakalpojuma sniegšanai. Ja jūs nesniegsiet pieprasītos datus, mēs nevarēsim jums nodrošināt pilnvērtīgu pakalpojumu.
5.6 Papildus informējam, ka Pakalpojumu sniedzējs var izmantot iepriekš minētajam mērķim iegūtos Klienta kontaktinformāciju (piemēram, e-pasta adresi, tālruņa numuru), lai piedāvātu savas preces un/vai pakalpojumus un/vai lūgtu viedokli par to. precēm un/vai pakalpojumiem, t.i., tiešajam mārketingam. Tomēr ņemiet vērā, ka, ja nevēlaties saņemt tiešo mārketingu no Pakalpojumu sniedzēja, varat iebilst pret šādu apstrādi un/vai atteikties no tās, sazinoties ar uzņēmumu pa e-pastu info@udrop.lv vai noklikšķinot uz tiešā mārketinga paziņojumā norādītajā saitē.
5.7 Tāpat ņemiet vērā, ka, lai nodrošinātu Pakalpojuma sniedzēja, Klienta un/vai citu personu īpašuma tiesību aizsardzību un garantētu īpašuma drošību un integritāti, Pasta termināļi tiks uzraudzīti ar videonovērošanas kamerām. Videonovērošana tiek veikta 24 stundas diennaktī. Papildus par videonovērošanu Jūs tiksiet informēts ar informatīvajām zīmēm uz Pasta termināļiem.
5.8. Videonovērošanas laikā savāktie personas dati (videodati) tiek glabāti ne ilgāk kā 6 (sešus) mēnešus no ierakstīšanas dienas, pēc kura tie tiek automātiski iznīcināti, izņemot gadījumus, kad ir pamats uzskatīt, ka ir noticis pārkāpums, ir izdarīts noziedzīgs nodarījums vai citas prettiesiskas darbības, videoierakstus var glabāt arī ilgāku laiku (piemēram, līdz attiecīgās izmeklēšanas un/vai tiesas procesa beigām).
5.9 Datu subjekts apstiprina, ka ir informēts par tiesībām piekļūt saviem personas datiem, lai personas dati tiktu laboti, ja tie ir nepareizi, nepilnīgi vai neprecīzi, lai viņa dati tiktu apstrādāti tādā veidā, kas ierobežo apstrādes darbības (izņemot uzglabāšanu), vai panākt savu personas datu dzēšanu (ja tiek apstrādāti lieki dati, apstrādāti dati, pārkāpjot tiesību aktu prasības, atsaukta piekrišana vai uz jebkura cita likumdošanā noteikta pamata), un tiesības uz datu pārnesamību. Arī tiesības iebilst pret savu personas datu apstrādi (ja apstrāde ir balstīta uz piekrišanu vai likumīgām interesēm), tostarp tiešā mārketinga nolūkos.
5.10. Datu subjekti savas tiesības var īstenot, iesniedzot Sabiedrībai rakstisku pieprasījumu, izmantojot elektroniskos sakarus – e-pastā: info@udrop.lv, rakstiski – uz adresi Vaļņu iela 3, Rīga, LV-1050. Plašāku informāciju par datu subjektu tiesību īstenošanu un citiem Sabiedrības apstrādātajiem personas datiem lūdzam skatīt Uzņēmuma Privātuma politikā (www.udrop.lv/privatuma-politika).
5.11 Jautājumu vai sūdzību gadījumā par personas datu apstrādi Lietotājs var sazināties ar Sabiedrības Datu aizsardzības speciālistu e-pastā : info@udrop.lv. Varat arī sazināties ar Valsts datu aizsardzības inspekciju, taču visos gadījumos aicinām vispirms sazināties ar Uzņēmumu, lai mēs varētu efektīvi atrisināt Jūsu situāciju.
- Noslēguma noteikumi
6.1. Pakalpojuma sniedzējs nosūta Pircējam visus paziņojumus un citādi sazinās ar Pircēju, izmantojot Pircēja Pakalpojuma pasūtījumā norādīto e-pastu vai tālruni.
6.2 Pircējs nosūta visas ziņas un jautājumus Pakalpojuma sniedzējam un citādi sazinās, izmantojot e-pastu info@udrop.lv un/vai tālruni +371 27331122.
6.3. Zaudējumu gadījumā vainīgā Puse atlīdzina otrai Pusei zaudējumus, pamatojoties uz cietušās Puses iesniegtajiem dokumentiem, kas pamato nodarītos zaudējumus, un šajos Noteikumos un normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, pamatojumā un apjomā.
6.4. Šie noteikumi un nosacījumi ir noslēgti saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.
6.5. Attiecības, kas izriet no šiem Noteikumiem un nosacījumiem, tiek piemērotas Latvijas Republikas tiesību aktiem.
6.6. Visi strīdi, kas rodas saistībā ar šo Noteikumu un nosacījumu izpildi, tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīdi tiek risināti Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
6.7. Gadījumā, ja Pircējs nepiekrīt Pakalpojuma sniedzēja pārsūtītajai atbildei uz Pircēja rakstveida pretenziju, Pircējs (fiziska vai juridiska persona) var iesniegt savu pieprasījumu/sūdzību par Pakalpojuma sniedzēja sniegtajiem pakalpojumiem Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, e-pasts pasts@ptac.gov.lv, tālrunis +371 65452554, tīmekļa vietnē www.ptac.gov.lv.