Privātuma politika

Kam ir paredzēta šī privātuma politika?

SIA “Udrop LV” uzņēmuma reģ. Nr. 40203367062, reģistrētā juridiskā adrese Zigfrīda Annas Meierovica bulvāris 8, Rīga, LV-1050 (turpmāk tekstā – “Uzņēmums”, “Datu pārzinis” vai “Mēs”) rūpējas par jūsu privātumu un personīgo datu aizsardzību, tādēļ mēs apstrādājam jūsu personīgos datus saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Vispārīgo datu aizsardzības regulu (Regula (ES) 2016/679) un Personīgo datu likumisko aizsardzību likumu, kā arī citiem personīgo datu aizsardzību regulējošiem tiesību aktiem. Tādēļ, lai nodrošinātu godīgu un caurskatāmu informāciju par jūsu personīgo datu apstrādi, mēs publicējam šo privātuma politiku (turpmāk tekstā – “Politika”).

Šajā dokumentā mēs aprakstām, kādus jūsu personīgos datus mēs ievācam un kādiem nolūkiem tos apstrādājam, kad tiek izmantoti mūsu pakalpojumi, pārlūkota mūsu tīmekļa vietne vai veiktas citas tamlīdzīgas darbības. Šajā Politikā ir arī svarīga informācija par jūsu personīgo datu aizsardzību, jums pieejamām tiesībām un to izmantošanu. Tādēļ, lūdzu, veltiet laiku, lai iepazītos ar šo dokumentu, un, ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums, izmantojot zemāk norādītos kontaktus. Lūdzu, ņemiet vērā, ka nākotnē mēs paturam tiesības mainīt šo Politiku. Jūs tiksiet informēti par jebkādām izmaiņām šajā Privātuma politikā, bet mēs mudinām jūs periodiski pārskatīt šo dokumentu.

Kas ir personīgie dati un kā tie tiek apstrādāti?

Personīgie datijebkura informācija, kas tieši vai netieši attiecas uz Jums, kur jūsu identitāte ir zināma vai var tikt noteikta tieši vai netieši, atsaucoties uz attiecīgiem datiem (piemēram, vārds, uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese utt.).

Personīgo datu apstrāde nozīmē jebkuru darbību, kas veikta ar personīgajiem datiem (ieskaitot vākšanu, reģistrēšanu, uzglabāšanu, rediģēšanu, izmaiņu veikšanu, piekļuvi, izgūšanu, pārraidi, arhivēšanu utt.).

Uzņēmums, apstrādājot jūsu personīgos datus, ievēro šādus personīgo datu apstrādes principus:

  • Jūsu personīgie dati tiek apstrādāti tikai tik, cik tas nepieciešams lai sasniegtu attiecīgus, skaidri definētus un likumīgus mērķus, ņemot vērā jūsu privātuma aizsardzību;
  • Jūsu personīgie dati tiek apstrādāti precīzi, godīgi un likumīgi, un tiek apstrādāti tikai tādiem nolūkiem, kas atbilst mērķiem, kas norādīti pirms jūsu personīgo datu vākšanas;
  • Jūsu personīgie dati tiek apstrādāti stingrā saskaņā ar skaidrām un caurskatāmām personīgo datu apstrādes prasībām, kas izklāstītas likumdošanā;
  • Jūsu personīgie dati tiek apstrādāti tikai tādā veidā, kas ļauj identificēt jūs ne ilgāk, kā nepieciešams tiem nolūkiem, kādiem personīgie dati tiek apstrādāti;
  • Jūsu personīgo datu apstrādei piemēro atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus, lai nodrošinātu jūsu personīgo datu drošību, tostarp aizsardzību pret nelikumīgu apstrādi un pret nejaušu zaudēšanu, iznīcināšanu un bojājumiem.

Kā mēs rūpējamies par jūsu personīgo datu drošību?

Apstrādājot jūsu personīgos datus, mēs piemērojam atbilstošus organizatoriskus un tehniskus personīgo datu drošības pasākumus, lai aizsargātu jūsu personīgos datus pret nejaušu vai nelikumīgu atklāšanu, iznīcināšanu, izmaiņām vai citām nelikumīgām darbībām. Šie pasākumi tiek izvēlēti, ņemot vērā riskus jūsu tiesībām un brīvībai kā datu subjektam.

Šajā gadījumā mēs nodrošinām stingru piekļuves kontroli pie apstrādātajiem personīgajiem datiem, tāpēc piekļuvi piešķiram tikai tiem darbiniekiem, kuriem jūsu personīgie dati ir nepieciešami, lai veiktu savas darba funkcijas, un mēs uzraugām piešķirtās piekļuves izmantošanu. Piekļuve personīgajiem datiem tiek nodrošināta, izmantojot atbilstoša līmeņa paroles un konfidencialitātes līgumus ar tiem, kam ir piekļuve jūsu personīgajiem datiem.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka visi Uzņēmuma darbinieki, kuriem ir piekļuve jūsu personīgajiem datiem, ir informēti par personīgo datu aizsardzības prasībām un ir saistīti nodrošināt apstrādāto personīgo datu konfidencialitāti.

Kādiem nolūkiem un kādus personīgos datus mēs apstrādājam?

Uzņēmums apstrādā jūsu personīgos datus šādiem nolūkiem:

  1. Pakomātu (piegādes/saņemšanas/uzglabāšanas) pakalpojums;
  • Uzņēmums apstrādā šādus personīgos datus:

Klients (sūtītājs, saņēmējs): vārds, uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese, maksājuma informācija, ja maksājums veikts pakomātā. Tāpat arī piegādes punkta adrese (piem., pakomāts) un/vai citi tehniski dati (piemēram, sūtījuma ievietošanas, izņemšanas laiks un datums utt.).

  • Uzņēmums šos datus apstrādā un/vai glabā:

Pakomāta pakalpojumu izmantošanas dati tiek aktīvi pārvaldīti 1 gadu no sūtījuma izņemšanas datuma. Pēc tam tie tiek pārsūtīti uz arhīvu un glabāti 5 gadus.

  • Uzņēmums apstrādā šos datus, pamatojoties uz šādiem datu apstrādes likumības nosacījumiem:

Regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts, t.i., apstrāde ir nepieciešama, lai izpildītu līgumu, kura datu subjekts ir iesaistītā puse (t.i., sūtītājs vai saņēmējs), vai lai datu subjektam pēc pieprasījuma veiktu darbības pirms līguma noslēgšanas.

  1. Video uzraudzība pakomātos (lai nodrošinātu Uzņēmuma un/vai fizisko personu īpašuma drošību).
  • Uzņēmums apstrādā šādus personīgos datus:

Video dati (ieskaitot fizisko personu attēlus, veiktās darbības utt.), datu subjekti (klienti utt.), kuri nonāk video kameru (novērošanas kameru) uzraudzībā, tehniskie dati (piemēram, ierakstu datums, laiks utt.).

  • Uzņēmums šos datus apstrādā un/vai glabā:

Video ieraksti tiek glabāti ne ilgāk kā 6 mēnešus no to ierakstīšanas datuma. Ja tas ir pamatots (piem., ir ierakstīts incidents un/vai nodarīts kaitējums Uzņēmumam vai trešajām personām), video ieraksti var tikt glabāti ilgāk.

  • Uzņēmums apstrādā šos datus, pamatojoties uz šādiem datu apstrādes likumības nosacījumiem:

Regulas 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts, proti, Uzņēmuma likumīgā interese nodrošināt Uzņēmuma un/vai fizisko personu īpašuma drošību (piem., pakomātu infrastruktūru, sūtījumus utt.), sabiedrisko kārtību utt.

  1. Tiešais mārketings (ieskaitot aptauju sūtīšanu);
  • Uzņēmums apstrādā šādus personīgos datus:

E-pasta adrese, tālruņa numurs

  • Uzņēmums šos datus apstrādā un/vai glabā:

Datus apstrādā līdz brīdim, kad tiek atsaukta piekrišana, bet ne ilgāk kā 1 gadu no piekrišanas datuma un/vai pēdējā preču un/vai pakalpojumu pasūtījuma.

  • Uzņēmums apstrādā šos datus, pamatojoties uz šādiem datu apstrādes likumības nosacījumiem:

Regulas 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts, proti, Uzņēmuma likumīgās intereses (piedāvāt vai pieprasīt viedokli par savām precēm un/vai pakalpojumiem).

  1. Telefonsarunu ierakstīšana (lai nodrošinātu konsultāciju un pakalpojumu kvalitāti);
  • Uzņēmums apstrādā šādus personīgos datus:

Personas, kas zvana uz klientu atbalsta tālruņa numuru (klienti utt.): zvana ieraksti (ieskaitot saturu), zvanītāja tālruņa numurs, ierakstu tehniskie dati (piemēram, datums, laiks utt.).

  • Uzņēmums šos datus apstrādā un/vai glabā:

Audio ieraksti tiek glabāti ne ilgāk kā 6 mēnešus no sarunas beigām. Ja tas ir pamatots (piem., ierakstīts incidents utt.), zvana ieraksti var tikt glabāti ilgāk.

  • Uzņēmums apstrādā šos datus, pamatojoties uz šādiem datu apstrādes likumības nosacījumiem:

Regulas 6. panta 1. punkta a) apakšpunkts, proti, zvanītāja piekrišana piedalīties zvanā, kas tiek ierakstīts.

  1. Uzņēmuma pārstāvība sociālajos tīklos (piem., Facebook, Instagram, LinkedIn kontu pārvaldība), komunikācija sabiedriskajā telpā un citos e-kanālos..
  • Uzņēmums apstrādā šādus personīgos datus:

Sociālo tīklu lietotāju personīgie dati uzņēmuma pārvaldītajos kontos: vārds; komunikācija kontā (“patīk”, “seko”, “komentē”, “dalās” utt.); fotogrāfijas (profila un/vai ar Uzņēmuma nosaukumu uz tām); nosūtītā ziņojuma informācija; ziņojuma informācija (ziņojuma saņemšanas laiks, ziņojuma saturs, ziņojuma pielikumi, sarakstes vēsture vai citi); informācija par dalību Uzņēmuma organizētos pasākumos un/vai spēlēs (dalība, nedalība, interese, spēles noteikumu izpilde utt.); informācija par Uzņēmuma novērtējumu (vērtējums, atsauksmes utt.).

  • Uzņēmums šos datus apstrādā un/vai glabā:

Dati tiek glabāti attiecīgo sociālo tīklu platformās ne ilgāk kā līdz brīdim, kad datu subjekts atsauks piekrišanu (piem., līdz brīdim, kad personīgie dati tiek izdzēsti no konta un/vai platformas); vai līdz sociālā tīkla pārvaldītāja noteiktajam glabāšanas periodam.

  • Uzņēmums apstrādā šos datus, pamatojoties uz šādiem datu apstrādes likumības nosacījumiem:

Regulas 6. panta 1. punkta a) apakšpunkts, proti, ar datu subjekta piekrišanu, kad datu subjekts sazinās ar mums, izmantojot sociālos tīklus un/vai apmeklē kontus, ko mēs pārvaldām.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka personīgie dati, kas sniegti sociālajos tīklos, tiek apstrādāti kopā ar sociālo tīklu operatoru (piemēram, Facebook, LinkedIn, Instagram platformām), tādēļ mēs iesakām jums konsultēties ar sociālā tīkla operatora privātuma politiku, lai uzzinātu vairāk par personīgo datu apstrādi sociālajos tīklos

  1. Personāla atlase (darbinieku meklēšana un nodarbināšana).
  • Uzņēmums apstrādā šādus personīgos datus:

Kandidāta vārds, izglītība, kvalifikācija, darba pieredze, finansiālās prasības, iecienītās aktivitātes un jebkura cita informācija, kas sniegta CV, pieteikuma vēstulē un/vai cita sniegtā informācija.

  • Uzņēmums šos datus apstrādā un/vai glabā:

Personīgie dati tiek glabāti 1 gadu no datu saņemšanas brīža vai no brīža, kad kandidāts piedalījās darba intervijā.

  • Uzņēmums apstrādā šos datus, pamatojoties uz šādiem datu apstrādes likumības nosacījumiem:

Regulas 6. panta 1. punkta a) apakšpunkts, proti, kandidāta piekrišana (dalība atlases procesā un/vai papildus piekrišana datu turpmākai izmantošanai).

Kam var tikt nodoti jūsu personīgie dati?

Nolūkiem, kas iepriekš minēti, Uzņēmums var nodot jūsu personīgo datu apstrādi trešajām personām, kas mums palīdz ar tīmekļa vietņu administrēšanu un tajās esošo datu glabāšanu, pakomātu apkopei un servisam, klientu konsultāciju pakalpojumiem vai citiem pakalpojumu sniedzējiem (kas rīkojas kā Datu apstrādātāji).

Tāpat dati var tikt nodoti kompetentām valsts un/vai tiesībaizsardzības iestādēm (piemēram, tiesām, policijai vai citām uzraudzības iestādēm); tiesību pakalpojumu sniedzējiem; apdrošināšanas sabiedrībām un/vai citām iestādēm. Tomēr, jūsu dati tiks nodoti tikai tad, ja to pieprasa piemērojamie likumi un tikai saskaņā ar likumā noteiktajām procedūrām, lai aizsargātu mūsu tiesības, klientu, mūsu darbinieku un mūsu resursu drošību, kā arī lai izvirzītu, iesniegtu un/vai aizstāvētu tiesību prasības.

Mēs norādām, ka jūsu personīgie dati tiek nodoti tikai trešajām personām, kas nodrošina atbilstošus apstākļus personīgo datu apstrādei un aizsardzībai. Jūsu personīgie dati netiek nodoti trešajām valstīm (tas ir, ārpus Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomikas zonas) vai starptautiskām organizācijām.

Kādas tiesības jums ir un kā jūs varat tās izmantot?

Datu subjekti, kuru personīgos datus mēs apstrādājam, ir tiesīgi:

  • pieprasīt piekļuvi saviem personīgajiem datiem un to kopiju;
  • pieprasīt savu neprecīzo vai nepilnīgo personīgo datu labošanu vai ierobežošanu;
  • pieprasīt pārmērīgu vai nelikumīgi apstrādātu personīgo datu dzēšanu vai ierobežošanu;
  • iebilst pret savu personīgo datu apstrādi;
  • pieprasīt savu personīgo datu pārsūtīšanu strukturētā, mašīnlasāmā formātā;
  • jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu, ja apstrāde balstīta uz datu subjekta piekrišanu (saskaņā ar Regulas 6. panta 1. punkta a) apakšpunktu). Datu subjekta piekrišanas atsaukšana neietekmē apstrādes likumību pirms piekrišanas atsaukšanas;
  • iesniegt sūdzību Valsts datu aizsardzības inspekcijai (pasts@dvi.gov.lv).

Uzņēmums neizmanto tikai automatizētu datu apstrādi, ieskaitot profilēšanu, lai pieņemtu lēmumus, kas var radīt juridiskas sekas jums vai līdzīgā veidā būtiski ietekmēt jūs.

Datu subjekti var izmantot savas tiesības, iesniedzot rakstisku pieprasījumu Uzņēmumam, izmantojot elektroniskos saziņas līdzekļus – e-pastu: info@udrop.lv, vai rakstveidā – adresējot to Zigfrīda Annas Meierovica bulvāris 8, Rīga, LV-1050.

Datu subjektam pieprasījuma iesniegšanas brīdī ir jāverificē sava identitāte kādā no tālāk norādītajiem veidiem:

  • nosūtot pa pastu vai kurjeru derīga identitātes dokumenta kopiju, kas ir apstiprināta saskaņā ar likumā noteikto kārtību;
  • iesniedzot pieprasījumu elektroniski, izmantojot elektroniskos saziņas līdzekļus, kas ļauj pienācīgi identificēt personu (piem., mobilo parakstu, kvalificētu elektronisko parakstu utt.).

Mēs atbildēsim uz jūsu pieprasījumu par datu subjektu tiesību izmantošanu pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 1 mēnesi no jūsu pieprasījuma saņemšanas datuma. Šis termiņš var tikt pagarināts par vēl diviem mēnešiem, ja nepieciešams, atkarībā no pieprasījumu sarežģītības un skaita. Par šādu pagarinājumu jūs tiksiet informēti pirmajā mēnesī. Pieprasītā informācija tiks sniegta bez maksas. Tomēr, ja mēs redzam, ka jūsu pieprasījumi ir acīmredzami nepamatoti vai nesamērīgi, īpaši to atkārtotā rakstura dēļ, mums ir tiesības iekasēt saprātīgu samaksu (t.i., pieprasīt administratīvo izmaksu atlīdzību) vai atteikties rīkoties pēc šāda datu subjekta pieprasījuma.

Atbilde tiks sniegta tādā veidā, kādu jūs esat izvēlējies savā pieprasījumā. Ja jūs savā pieprasījumā neesat norādījuši vēlamo atbildes saņemšanas veidu, atbilde tiks nosūtīta tādā pašā veidā, kādā tika iesniegts pieprasījums.

Vai jums ir papildus jautājumi?

Par jebkuriem jautājumiem, kas jums var rasties saistībā ar Uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem un/vai Privātuma politiku, lūdzu sazināties izmantojot elektroniskos saziņas līdzekļus – e-pastu: info@udrop.lv, vai rakstveidā – adresējot to Zigfrīda Annas Meierovica bulvāris 8, Rīga, LV-1050.

 

Select your country and language